{"id":2861,"date":"2015-07-07T07:28:17","date_gmt":"2015-07-07T06:28:17","guid":{"rendered":"http:\/\/www.succeswebsites.nl\/?p=2861"},"modified":"2015-07-07T07:28:17","modified_gmt":"2015-07-07T06:28:17","slug":"zoekmachine-optimalisatie-google-adwords","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/helpcentrum.succeswebsites.nl\/zoekmachine-optimalisatie-google-adwords\/","title":{"rendered":"Zoekmachine optimalisatie of Google Adwords?"},"content":{"rendered":"

Google Adwords is inmiddels een bekend fenomeen om potenti\u00eble bezoekers naar je website te lokken. Miljoenen bedrijven over de hele wereld maken gretig gebruik van Adwords om op de korte termijn bezoekers te trekken. Echter worden deze campagnes niet tot nauwelijks gemeten, bijgehouden en verbeterd waardoor het op de lange termijn nog wel eens meer kan kosten dan dat het oplevert.<\/p>\n

In dit artikel beschrijf ik waarom naast het opzetten van een Google Adwords campagne het ook slim is om te kijken naar organische zoekmachine optimalisatie.<\/p>\n

Google Adwords<\/h2>\n

Google Adwords<\/a> geeft je de mogelijkheid om voor een vooraf afgesproken geldbedrag bezoekers naar je website te brengen. Door je advertentie(s) zo in te richten dat de lezer nieuwsgierig raakt zorg je er voor dat een potenti\u00eble klant naar je website wordt geleid.<\/p>\n

De voordelen van Google Adwords op een rijtje:<\/p>\n