{"id":3770,"date":"2016-08-22T18:31:00","date_gmt":"2016-08-22T17:31:00","guid":{"rendered":"http:\/\/www.succeswebsites.nl\/?p=3770"},"modified":"2016-08-22T18:31:00","modified_gmt":"2016-08-22T17:31:00","slug":"online-marketing-advies","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/helpcentrum.succeswebsites.nl\/online-marketing-advies\/","title":{"rendered":"Online marketing advies"},"content":{"rendered":"

Voor veel ZZP\u2019ers is het moeilijk om online marketing op de juiste manier in te steken. Wat moet je doen en hoe moet je het doen? Dat is de uitdaging.<\/p>\n

Online marketing: Alle online activiteiten die bijdragen aan de verkoop van je product of dienst.<\/p>\n

De kwaliteit of de kwantiteit van je online activiteiten speelt daarin een grote rol.<\/p>\n

Hoe zet je de juiste online activiteiten op?<\/p>\n

Ken je doelgroep<\/h2>\n

Beginnen bij het begin. Aan wie wil je jouw product of dienst verkopen? Je moet je doelgroep in kaart brengen om je online marketing optimaal in te zetten.<\/p>\n

Pieter is een specialist in teamtrainingen. Hij kan ervoor kiezen om zijn marketing in te richten op alle teams die er zijn. Maar, kan Pieter ALLE teams in Nederland helpen? Nee. Dat zijn er veel te veel. Daarom kan hij er beter voor kiezen om zijn doelgroep nog scherper neer te zetten. Hij kiest ervoor om teamtraining te geven voor teams van commerci\u00eble organisaties. Met dit besluit filtert hij zorg, onderwijs en andere overheidsinstellingen. Het voordeel van dit besluit is dat Pieter in zijn communicatie alles kan richten op de commercie. Wat is de grootste pijn binnen organisaties die ervoor zorgt dat ze een teamtraining organiseren? Pieter besluit om een lijst te maken:<\/p>\n

Wat is de pijn van je doelgroep?<\/h2>\n